1. januar 2013

2000 på Twitter

I dag har jeg vært på Twitter i fire år. De to siste månedene har jeg fått 500 nye følgere.

Antallet følgere har steget forholdsvis jevnt og rolig i de første årene på Twitter. Jeg har hatt lange perioder med liten aktivitet etter at Farojournalen ble nedlagt høsten 2010. Da jeg først fikk form på jonarnesen.no og musikkopplevelsen.no, tok Twitter fart, (se eget blogginnlegg).

Det satte fart i slutten av oktober, 1500 ble passert 1. november. I desember tok det helt av, fra 1800 4. desember til 1900 fire døgn senere (se blogginnlegg)

Jeg har definitivt tatt det roligere de siste fire ukene. Har vært liten tid til sosiale medier fram til for et par dager siden. Så, på årets første dag, rundt klokka 18, kunne jeg dobbeltsjekke og til slutt utbasunere følgende:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar